Berlijn

Nu gaat het echt beginnen alles geregeld gepakt en gedaan,

eindelijk op weg naar berlijn.

Met een overvolle auto vol zooi en vrienden en ja hoor FILE!!

Na een paar uur vertraging dan toch eindelijk op de plek van bestemming, mooi appartement met genoeg bedden ruimte en een prachtig uitzicht.

Na gezellig drinken en roken genieten van welverdiende rust

De volgende dag Berlijn verkennen, veel mooie gebouwen en oude communistische dingen gezien, ook een leuke expo gevonden in een voormalig kraakpand.

Daarna lekker gegeten en ´s avonds in het appartement genoten van een drankje en het gezelschap van Johan Reinout Wesley en Roy

De volgende dag op tijd uit bed inpakken en naar een parkje voor ontbijt, lekker in de zon zitten picknicken en afscheid genomen van onze vrienden.

Op naar de snelweg

Reacties

Reacties

hallo hier met pa.pa.vorstenbosch.

Hey Ellenoor en arnoud wat fijn om jullie zo tevolgen met jullie wereldreis. ik ben heel blij dat alles goed ga met jullie ga zo vrder he . ik blijf jullie volgen dat vind ik heel leuk om tedoen. kijken hoe het verder gaat met jullie. nou verder krijg je de groetjes van je moeder en natuurlijk van de sjaak en van mijn .

Leo en Jose

Hallo Arnoud en Elenoor, Je vader en moeder zijn gisteren bij ons geweest, op visite, was heel gezellig.
We hadden het natuurlijk over jullie gehad; dat wij het geweldig vinden dat jullie deze avontuur zijn gaan ondernemen en ik lees aan Jose voor, waar jullie zijn en hoe het met jullie gaat. Wij vinden het heel leuk, dat wij op deze manier ook een beetje met jullie mee mogen reizen en genieten, van de landen en plaatsen waar jullie geweest zijn.

Groetjes en Gods zegen, van Leo en Jose

Chris

Met Johan, Reinout, Wesley en Roy in Berlijn.. als ik dat geweten had had ik wel een weekend-retour vlucht kunnen nemen :). Maar nu komen jullie binnenkort hierheen, en wie weet is er nog iemand anders die een last minute vlucht boekt. Als iemand weet hoe ik Schaap kan bereiken... Hoe dan ook, ik kijk er naar uit om jullie weer te zien!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!